Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Moi - 27 januari 2010 17:15

Vid 15.50 kom äldsta sonen hem och tog han om lillebror ett tag. Då kröp jag ner i sängen igen en stund och somnade nästan direkt.

Har nu nyss stigit upp då jag sovit en stund till.

Det är snart dags för mer febernedsättande, och kanske lite mat också. Men det ordnar min man. Just nu är han och handlar lite.

Ja det är snöoväder här med, men jag har bara gått ut det nödvändigaste idag, dvs då hunden behöver ut. Han gillar inte all snö just nu heller. Eller så är det så att han märker att jag inte mår bra och inte busar med honom som vanligt och därför blir lite "off" han med.

I vanliga fall är han "tokig" i snön och ska hoppa i den, leka mullvad i den osv.

Av Moi - 27 januari 2010 10:15

Kl 06 vaknade jag och var genomsvettig. Gick upp tog en Ipren och drack lite mjölk och kröp sedan ner i sängen igen. Ännu var det helt tyst, ingen var uppe ännu. Somnade om omgående, men väcktes av minstingen som ville ha hjälp med frukosten. Så jag gick upp och ordnade frukost till honom och åt lite själv också. Sedan kröp jag ner under täcket igen. Kunde inte somna om så jag gick upp. Mådde rätt bra just nu, men det berodde troligen på Ipren.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards