Alla inlägg under oktober 2008

Av Moi - 30 oktober 2008 12:30

Idag gjorde jag en liten tur till mamma för en fikapaus och sedan åkte jag vidare till min ena lillasyster. Min lillasyster och jag skulle hjälpas åt lite med hästarna samt umgås lite innan helgen kommer, för då jobbar jag.

På vägen gjorde jag en avstickare förbi den här bron som är gammal och mycket vacker. Att naturen dessutom var vackert klädd i höstskrud gjorde ju bilden lite extra fin.

Av Moi - 20 oktober 2008 20:45

Så då tänkte jag passa på att se om jag kunde få några "Nallebilder" att använda ! Det hann bli mörkt innan jag tog mina bilder så dte blev lite mörka bilder, men färgen på löven syns bra i blixtens ljus också märker jag. Så varför inte.

Av Moi - 20 oktober 2008 20:30

Nu har minstingen har börjat skolan med allt vad det innebär, hösten har anlänt och med den alla vackra färger.

 
Det är riktigt vackra färger den här hösten. Några av dem fångade jag här.

 

Av Moi - 16 oktober 2008 16:15

Ja det har regnat i några dagar nu. Men trots det har ju hösten sina fördelar. Idag tog jag kameran med mig till balkongen där försökte jag fånga några vattendroppar. Det kan bli fina bilder, men de här blev väl inte särskilt bra så det fick bli några andra bilder också.

Av Moi - 15 oktober 2008 12:45

Idag fyller vår dotter år och jag har bakat tårta och fikabröd, för ikväll får hon en del gäster. Jag hoppas hon får en fin födelsedag. Själv ska jag jobba ikväll.


GRATTIS DOTTER MIN !



Av Moi - 12 oktober 2008 14:00

Idag kom marsvinen ut i en av sina hagara här hemma. De hade fått några nya saker i hagen och var väldigt upptagna med att studera dem och se om de var farliga eller trevliga saker i hagen ! De hade lite skojigt och naturligtvis kommer kameran fram - som den ofta gör numera.

Av Moi - 10 oktober 2008 13:15

Ja som ni förstår av rubriken så är jag ute med kameran ofta numera. Idag tog jag den med till jobbet och passade på att fota våra vackra vinteräpplen. Det blev några fina bilder.

Av Moi - 6 oktober 2008 13:00

Idag tog jag en runda med kameran och fotade alla vackra färger och blommor som fortfarande blommade ute. Det var en fin och solig höstdag så det var skönt att vara utomhus.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards