Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Moi - 24 januari 2010 14:30

Idag tog jag och åkte över till lillsyrran en sväng. Det var skönt att komma iväg en stund. Väl där började jag med fika, och sedan fortsatte vi till stallet där det fanns ett antal ivriga hästar som stod och väntade på oss.

Jag valde en mysig isabell. Vi gjorde dem iordning och sedan gav vi oss iväg. Det blev mycket skritt och trav, men även lite tölt lyckades vi med. Vi var ute ca en timme, sedan började tårna frysa lite. Väl tillbaka i stallet gav vi hästarna lite gott att äta och sedan så fick de stå inne och pusta en stund medan vi värmde oss med ett par kopp te. Det var gott.

Därefter tog lillsyrran och jag bilen och åkte och handlade, för hennes man "hade inte lust" att köra bil. När vi var klara fick jag bege mig av hemåt för jag skulle hinna byta några ord med och hjälpa mammam lite också innan jag slutligen skulle bege mig av hemåt.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards