Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Moi - 10 januari 2010 15:00

Idag har det varit en mer normal kyla här "bara" runt -7 grader ute.
Min yngste son har jag inte sett skymten av sedan igår vid lunchtid. Då skjutsades han till en julgransplundring av min man och därefter bar det av till hans bästis. Sen föll det sig inte annat än att han övernattade där tills idag vid 14 tiden.
Idag vid 13 tiden ringde pappan till en annan av hans kompisar och frågade om vår son ville komma och leka ett tag med hans son. Naturligvis tackade vi ja för vår sons skull. När vi sedan berättade det för honom blev han jätteglad.

Det bestämdes att vår son skulle komma vid 16 tiden. Så vid 15 tiden hämtades vår son upp av min man, bara för att skjutsas vidare till nästa kompis !
Min man har jag därför inte heller sett mycket av idag.
När han hämtat och skjutsat vår son så åkte han iväg vid ett par tillfällen och hjälpt en kompis att starta hans bil, men bilen vägrade, så de skulle fortsätta imorgon.
Så idag är en av de få dagar som varit rätt fullteckande. Oftast brukar de vara hyfsat lugn här annars.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards