Alla inlägg den 19 december 2010

Av Moi - 19 december 2010 23:00

Ja då är vi snart framme vid Julafton. Idag är det 4:e Advent och det har varit en jobbig helg. Jag har varit ledig, men både min yngste son och min man har varit sjuka. Min son fick maginfluensa i torsdags och mådde dåligt hela fredagen. Först fram på kvällen kunde han dricka igen och fick behålla det. På lördagen mådde han bättre och åt riktig mat igen.

Från igår kväll satt vi hundvakt åt min dotters ena hund, då hon skulle på utställning på söndagen med de andra i Stockholm, stora Stockholm.

Hennes fodervärdshund fick CK och blev kvalificerad till Cruft's, hennes andra fick en "slät etta", som hon kallade det.

På eftermiddagen skjutsade jag hem hennes hund igen.

Min man blev dålig idag på förmiddagen. Han fick ett virus av något slag som gav honom en halvsidesförlamning i ansiktet och han kunde inte stänga ögat ordentligt, och ena mungipan hängde ned. Det var bara att åka in till akuten det. De tog en massa prover på honom och läkaren kunde bara konstatera att han troligen hade fått ngt sorts virus. Han hade ngt liknande förra året och fick nu liksom då Cortisontabletter och speciella ögondroppar utskrivet.

Läskigt var det. Nu får vi hoppas att medicinen hjälper.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards