Alla inlägg den 11 december 2010

Av Moi - 11 december 2010 16:45

Äntlgien känner jag mig pigg igen. Idag blev det därför lite julbakande av. Först skickade jag iväg båda sönerna med min man och ena hunden, så jag fick lite arbetsro. När så bara jag och den yngsta hunden var kvar hemma så tog vi en promenad och båda tyckte det var skönt.

Efter promenaden satte jag igång med att baka julkaffebröd.

Egentligen skulle jag ha haft Adventsfika här idag för mina svärföräldrar, mina syrror mamma, och pappa med om han hade vägarna förbi.

Men eftersom jag varit sjuk tyckte både jag och de tänkta gästerna att det var bättre om jag hade det nästkommande helg och då förhoppningsvis höll vi oss friska.

Först ut var en mjuk pepparkaka, som är jättegod till kaffet. Sedan blev det en till. Efter dem så blev det Apelsin och Choklad rutor. Sedan hade jag tänkt hinna baka lite lussebullar också, men jag var rätt trött efter dessa kakor, så jag lämnar dem till att bakas en annan dag under den kommande veckan istället.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards