Alla inlägg den 9 december 2010

Av Moi - 9 december 2010 19:30

Äntligen mår jag bättre.

I söndags morse fick jag åka kommunalt hem, och det tog tid kan jag lugnt påstå. Först klockan 10.30 kunde jag lägga mig och sova, då hade jag varit vaken i 17 timmar i ett sträck i och var rätt trött, och mådde inget bra alls. På natten till måndag blev jag tvärdålig och satt på toa tills jag domnade i ben och kropp, för det kom från båda ändar ! NEEEJ tänkte jag, inte magsjuka !

Men sjuk blev jag. Först trodde jag som sagt att det var maginfluensa, men eftersom jag inte kräktes flera gånger, och ännu har ingen hemma blivit smittad, så är det mest troligt att jag blev matförgiftad mackan jag åt på vägen hem från jobbet i söndags morse.

Resten av veckan hade jag feber och frös och svettades om vartannat och var jättematt i kroppen.

Jag orkade inte ens ta ut hundarna mitt på dagen så första dagen var ju min man hemma så då rastade han dem, andra dagen, på måndagen, då rastade min dotter dem, på tisdagen åkte min man hem från jobbet och rastade dem, och onsdags då rastade min son dem.

Först idag har jag varit ute på en mycket mycket kort promenad med dem. Jag vågade inte gå särskilt långt för jag var fortfarande matt i ben och kropp. Äldsta sonen var hemma och stod på balkongen och kollade så jag inte svimmade medan jag var ute med hundarna, för han hade nyss vaknat och orkade inte gå ut med dem just då, annars hade det ju varit smidigast.

När jag varit ute med hundarna lade jag mig att sova en stund till. Jag var så trött så trött och ville bara sova. Rätt nyligen har jag kommit upp efter att ha sovit i ett par timmar.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards