Alla inlägg den 8 december 2008

Av Moi - 8 december 2008 13:22


Jag hade av en väninna fått ett presentkort på vårt Gym.

Direkt när jag fick det minns jag att jag tänkte :

Nja tror inte Gymmet är något för mig.

Men nu var det ju så att hon ville ha sällskap att träna med och tyckte det kunde vara kul om jag följde med och provade i alla fall. Så sagt och gjort så blev det, och idag är alltså min första dag och första gången jag sätter min fot på ett Gym. Vi får se vad det blir av det.

Jag hade tid för "introduktion" kl 11.30 Då fick jag träffa en trevlig kvinnlig instruktör som hälsade mig välkommen och visade mig runt lite grand. Därefter träffade jag en manlig instruktör som visade hur alla Gym - saker fungerade, och jag fick prova själv med naturligtvis. Dessutom visade han hur man ska stretcha efter varje träningspass i minst 10 minuter.

Ja sedan när introduktionen var klar, då provade jag på egen hand att testa de olika gym - sakerna. Det blev riktigt trevligt, ja när man väl kom underfund med hur de ska användas.

När jag gick därifrån hade jag en behaglig känsla av välbefinnande i kroppen. Det kändes faktiskt inte alls så tokigt som jag hade trott att det skulle göra. Jag kommer att använda presentkortet väl hade jag en känsla av. Det vore ju inte helt fel faktiskt att passa på när man kan.



Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards