Alla inlägg den 25 november 2010

Av Moi - 25 november 2010 17:15

Nu är första nattskiftet för den här veckan avklarat.

Det hade kommit mycket snö under natten, så jag fick köra försiktigt när jag åkte hem. Men det var vackert ute med all snö.

Det blev några timmars skön sömn innan det var dags att gå upp för att få lite dagsljus också.


Hundarna och jag tog en promenad i all snön, och de busade som tokiga. Min ena hund har den benägenheten att han slänger sig i snödrivorna och rullar av hjärtans lust i dem. Man bli glad av att bara se hur han njuter av snön. Den andra hunden är dock lite mer frusen, så han slänger sig inte lika hejdlöst i snön som "storebrorsan". Däremot äter han den, ungefär som vi äter glass, alltså med god aptit. Till en början var jag lite orolig att han skulle få ont i magen av all kall snö, men det tycks inte vara någon risk.

När minstingen kom hem efter skolan så ville han baka pepparkakor, så jag lovade att vi skulle göra det en av dagarna framöver.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards