Alla inlägg den 19 november 2010

Av Moi - 19 november 2010 17:15

Idag hade jag bestämt att hämta minstingen lite tidigare än vanligt. men först tog jag en promenad med hundarna i skogen. De hade aldrig gått här och tyckte det var jättespännande att nosa omkring. Själv bara njöt jag av tystnaden och lugnet som man nästan alltid hittar i en skog.

Jag lät hundarna busa omkring utan koppel och de hade jätteskojigt.

Ett par gånger kallade jag in dem och de kom och fick lite godis. Sedan lät jag dem springa igen.

Efter ett bra tag skymtade jag en annan hund och tänkte att det var bäst att kalla in dem innan de fick syn på den de med, just nu var de upptagan av lek och bus. De kom på en gång och fick godis.


  


När de sedan såg den andra hunden blev de ivriga och ville hälsa. Men eftersom jag inte kände den andra hunden eller dess ägare så väntade jag tills ägaren sa att det var ok. Mina vilda jyckar blev jätteglada.

Sedan gick vi vidare.

Kameran var med så det blev några busfoton på hundarna.

När vi gått elljusspåret runt så lät jag hundarna vänta i bilen medan jag hämtade minstingen. Han blev glad och tyckte det var skönt att komma hem lite tidigare.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards