Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Moi - 25 juli 2009 20:15

Idag gör vi inte så mycket. Ingen av oss orkar eller känner sig riktigt motiverad. Vi åker in till Mora och handlar och passar också på att köpa ett jättestort tunnbröd. Det är nästan 1 meter i diameter. För övrigt så håller vi oss mest hemma i stugan, ser på TV, pratar och funderar. På måndag kommer våra andra gäster. Vi diskuterar hur vi ska göra med det, ska vi stanna kvar en vecka till och med dem då ett par dagar, eller ska vi avboka deras besök och resa hem. Dock vet vi ju inte om, och i så fall när, vi kan låna stugan igen.

Efter en hel del funderande bestämmer vi oss för att stanna kvar i några dagar till. Våra andra gäster har ju också sett fram emot att komma upp till oss här i dalarna, då det ju var flera år sedan de var här.

Av Moi - 25 juli 2009 10:15

När jag vaknar på morgonen är klockan 07.00 Det är sms signalen på min telefon som ringer. Lillsyrran har skickat ett sms från sjukhuset. Meddelandet är ngt förvirrat och rörigt, men vad gör det ? Hon har hört av sig, på egen hand. Ett gott tecken tycker jag. Jag svarar henne och sedan går jag upp.

Ännu sover minstingen, men vid 07.45 hör jag hans tassande fötter i trappan. Jag får en skön godmorgonkram av honom. Vi äter frukost tillsammans, sedan sätter han sig vid TVn en stund och strax därpå gör jag honom sällskap med en kopp kaffe. Vi 10 tiden kommer min man upp. Vår äldsta son lär sova några timmar till.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards