Alla inlägg under mars 2008

Av Moi - 24 mars 2008 23:45

Har ni noterat att det är fullmåne i natt ?
Jag har det och känner mig definitivt inte sömnig, därav det sena inlägget (eller tidiga - beroende på hur man ser det). Kallt är det här också, ruggigt kallt för att vara i Mars.
Den gångna helgen har jag jobbat hela tiden känns det nästan som.
Men nu är jag äntligen ledig i ett par dagar. Det ska bli skönt.
Det var några rader för idag. Ha en skön måndag allesammans !

Natti Natti.......eller ? ?

 

 
Av Moi - 20 mars 2008 23:15

Ja det kan man säga att det blev idag. Eftersom jag jobbar i helgen så firade vi lite påsk så här innan Påskafton ! Vi firar hos Lillsyrran med en massa god mat och dryck. Då ska vi sen inte tala om efterrätten och nattamålet.

Påskakärringar och påskagubbar det har vi sett några stycken också. De var jättesöta ! Och godis har de fått !


Nu har vi kommit hem igen och jag snart knyta mig isäng och sova några timmar. Ha det gott allesammans.

Av Moi - 19 mars 2008 12:15

Hej på er !
Här finns det godis så det räcker till alla ! Varsågoda !




Och vill ni inte ha av den ena sorten, så ta för er av den andra !


 

Av Moi - 18 mars 2008 20:00

Det finns massor av elektriska saker runtomkring oss. En av dem är ju bilen - alla kanske inte har en bil, men de som har en vet att strular något i det elektriska då blir det svårt att köra bilen, eller hur.
Här är en generator, den kan man ju nästran säga är bilens hjärta. Utan den fungerar inget i bilen !

Av Moi - 18 mars 2008 19:00

Ja det var den tanke som slog mig när jag tittade ut genom förnstret vid middagsbordet. Då dalade det ner stora snöflingor !

Det var ju i och för sig vackert, men snö nu i slutet av Mars ?
Ja det är inte utan att man börjar undra ! Här är fler som inte tycker att det ska vara annat än vår nu !
 
Av Moi - 18 mars 2008 18:30

Idag blev det en snabb middag av det vi hade hemma, och det råkade bli jättegott ! Eller vad säger ni om våfflor med sylt och grädde ??



Av Moi - 15 mars 2008 13:45

Då var det dags för en av mina systerdöttrars födelsedag. Det skulle bli stort barnkalas och min son får många lekamrater att välja bland utöver sin kusin !


Det blev tårta och glass

i stora lass !

Ballonger och serpentiner och lekar av olika slag !

Ja, jag tror alla barnen hade en härlig dag !


Vi vuxna umgicks och pratade en massa om allt möjligt. Vi hade jättetrevligt ! Det blev sen kväll innan vi begav oss av hemåt igen. Minstingen somnade i bilen nästan innan vi kommit ut på stora vägen !

Av Moi - 15 mars 2008 09:30

Det är lördagförmiddag och jag är ledig hela helgen. Det känns skönt. Visserligen är det mulet och grått idag, men det gör inget.
För första gången den här veckan så kan jag äta frukost och titta i morgontidningen. Det hinner jag inte med annars om mornarna.

 

Senare idag ska vi på födelsedagskalas. Då lär det bli tårta och annat gott.
med det önskar jag också dig en skön lördag.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards