Direktlänk till inlägg 28 mars 2008

Några Quizzes kanske så här på fredagskvällen ?

Av Moi - 28 mars 2008 20:30

Ja på sidan jag tuittade in på fanns det flera stycken olika Quizzes att välja mellan. Det här är bara två av dem.
DET HÄR ÄR ETT AV DEM :

What fruit are You ?
 
I'm a Banana


 
 

You are mellow, easy going, and a total softie on the inside. People find it really easy to get along with you. You suit most tastes. And while you're very sweet, you're not boring or ordinary. You have an attraction to the exotic, and you could show up anywhere... doing almost anything ! You are spirited, energetic, and a total kick to be around. You're also quite funny. Your sense of humor is on the goofy side, and it fits you well.


Har du kollat in sidan än ? Här hittar du vägen dit om du inte har gjort det ?

http://www.blogthings.com/whattypeoffruitareyouquiz/




HÄR KOMMER ETT TILL :

 

Den här lite roliga Quizzen hittade jag på en websida.
Testa den du med.
Jag gjorde det och jag blev en pumpapaj. Inte så tokigt alls.


What Pie are You ?
I'm a Pumpkin Pie


You're the perfect combination of uniqueness and quality. You're able to relate to many types of people with many different tastes. But you're by no means generic or ordinary. In fact, you're one of the most original people around. Those who like you are looking for something (someone !) special. You tend confuse people when they first meet you. You're not as complicated as you seem. Even though you have a lot of spice and flavor to you, you're never overpowering. You are a calm and comforting force in people's lives.

 

Vill du testa dig själv så hittar du sidan här.

 

http://www.blogthings.com/whatkindofpieareyouquiz/

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moi - 13 oktober 2016 22:00


Jajemensan ! Idag blev det bakat en sockerkaka som jag planerat sedan länge att baka ! Receptet kommer från en bloggvän som gulligt nog delade med sig av det till mig !       Recept : Jag brukar göra dubbel sats av den också för mina socke...

Av Moi - 12 oktober 2016 13:15


Tog en lång skön skogspromenad med min corgikille idag. Det må vara mulet ute men det var skönt att få komma ut och bara vara i nuet ett tag ! Vi valde en av våra välkända stigar, men sedan tog vi av åt ett håll vi inte gått förut. Vi båda tyckte d...

Av Moi - 11 oktober 2016 20:45

Åkte och hälsade på mor idag på kvällen efter träningen. Hon blev glatt överraskad över att se mig, och vi tog den där gofikan som vi pratat om i en vecka nu ! Det blev Budapest bakelser och kaffe/Te, och det smakade härligt. Dessutom fick vi lite ...

Av Moi - 11 oktober 2016 20:15

Idag tränade jag och hunden min Rallylydnad ! Både han och jag tyckte det var jättekul ! Vi har inte tränat nu på rätt länge, men idag var det dags ! Gjorde en enkel bana i minnet, utan skyltar, och sedan körde vi. Han var bara så totalt uppmärksam...

Av Moi - 11 oktober 2016 17:00

Bråttom, bråttom, ska iväg med en av vovvarna och möta Liz i Ekg BK. Att ha bråttom straffade sig omgående, och det höll på att gå riktigt illa ! Hundens koppel fastnade i hissdörren och jag märkte det inte förrän hissen var på väg ner. Försökt...

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards