Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Moi - 5 februari 2011 22:00

Jag har sovit gott i natt, trots att jag sov på soffan. Men den var mjuk och skön så det gick bra ändå.

När jag vaknade hade syrran och hennes ena dotter redan begett sig upp till stallet, men de var nästan på väg hem sa hon när jag ringde så jag väntade kvar hemma hos dem.

När de kom så "norpade" jag syrran och tog med bara henne på en utflykt till ett mysigt café. Det var en lite försenad födelsedagspresent från mig. Vi fick sedan några härliga timmar där vi strosade runt i olika affärer i lugn och ro, efter att först då ha fikat gott.

Vi blev borta så pass länge att hennes näst yngsta dotter undrade vart vi tagit vägen, men då var vi redan på väg hem igen.

Lite senare på kvällen så åkte vi upp till stallet och hälsade på alla hästarna. De jag träffade fick morötter och äppelgott av mig. Det var omtyckt. Sedan hjälptes vi åt att packa hö och mata hästarna till natten.

Så småningom begav jag mig av hemåt igen.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards