Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Moi - 28 juni 2009 15:15

Ja den unghäst som vi nu haft i träning ett halvår har fått ett nytt hem hos en jättetrevlig tjej. Det blev kärlek vid första ögonkastet där.

Unghästen åker till sitt nya hem idag. Jag tror det kommer att bli jättebra. Dessutom är det inte längre bort än att vi kan hälsa på henne om vi skulle vilja det. Det känns bra tycker jag.

Den gågna våren och sommaren har varit hektisk och vissa gånger jättejobbig, men nu får vi hoppas att det blir bättre och lite lugnare.

Av Moi - 28 juni 2009 14:15

Idag var jag och såg på en shirehäst utställning. Gissa om det var stora hästar det handlade om. Där var också några föl med och de är som en medelstor ponny i storlek redan som bebisar ! Men det var jätteroligt att promenera omkring där bland alla vackra stora hästar. Det var klart värt resan. När utställningen var över och jag tänkte bege mig av hemåt, så stötte jag på en gammal kompis seom jag inte träffat på flera år ! Det var lite roligt faktiskt, men vi blev ju stående och pratade en lång stund, innan jag kom på att javisst ja, jag var ju påväg hem. Vi bestämde att försöka ses över en kopp kaffe eller så, en dag i sommar, trots att avståndet är rätt långt.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards