Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Moi - 20 februari 2009 13:00

Idag hade vi lite tråkigt så vi åkte över en sväng till min syrra och hennes familj. Där hade vi skojigt. Det hade kommit mer snö och jag, syrran och en av mina systerdöttrar begav oss ut på en riktigt härlig snötur med hästarna, medan våra grabbar/gubbar som vanligt roade sig vid datorerna. Gissa om det var skojigt. Snön bara yrde omkring hovarna på hästarna. Dessutom passade jag på att höra mig för hur det gick för, och jobba lite med unghäststoet som är där för träning. Hon hade blivit insutten nu det var spännande att sitta på henne första gången. Jag bestämde mig för att stanna över helgen för att hinna vara med såväl syrran som hästarna lite mer. Barnen har sportlov kommande vecka, så min äldsta son stannar kvar en bit in i den veckan också. han ska ju "hjälpa morbror sin" med datorn, påstår han. Undrar det jag........................troligen blir det mer "spela dator" av än hjälpa.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Tidigare år

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards