Alla inlägg under januari 2009

Av Moi - 6 januari 2009 17:30


Ja äntligen är vi alla mycket bättre från vår Förkylning/Influensa.

Just idag är det väl mest min man som är lite hängig och trött. Men han har ingen feber. Så han är bättre idag han med. Förhoppningsvis får jag något gjort idag då.

Disken har vuxit till en rätt stor hög, för ingen har orkat ta reda på den. Dammråttorna dansar Mazurka på golven och Smutsgrisarna hoppas på att golvmoppen inte kommer fram än, så de får härja fritt och växa lite mer !


Av Moi - 5 januari 2009 13:00

Då både jag och min man varit sjuka i flera dagar nu så har minstingen övernattat hos farmor och farfar. När han kom hem var han nyklippt och hade en busig frisyr. han hade varit på julgransplundring, träffat kusinerna och haft jätteskoj i deras pulkabacke.

Av Moi - 5 januari 2009 11:18


Nu är jag i alla fall så pass pigg att jag orkar sitta uppe lite mer.

Har varit lite hängig, men mår lite bättre nu. Har tagit det lugnt i några dagar.

Av Moi - 4 januari 2009 20:15

Idag när min äldsta son tog ut hunden så var det jättekallt ute tyckte han efter att ha tittat på termometern. Snön gnistrade och solen sken, egentligen en mycket vacker vinterdag. Men även hunden tyckte det var kallt ute och gjorde det hon behövde så snabbt som möjligt så promenaden blev inte så lång.

Av Moi - 4 januari 2009 15:58


Sitter uppe en stund nu, för att känna efter hur jag mår.

Än så länge känns det ok. Men min man är sjuk fortfarande och min äldsta son också. De sover just nu, så det är bara jag och minstingen uppe för tillfället.

Av Moi - 1 januari 2009 12:15

Nyårsafton firade vi hemma. Det var smällare och massor av raketer, men på det hela taget en lugn Nyårsnatt. Jag är hängig fortfarande, men det ger nog med sig så småningom.

Presentation


Här bloggar en 3 barns mor om allt möjligt.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Nu är klockan

Hur blir vädret då

klart.se

Bloggar

Hemsidor

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards